lunes, 10 de enero de 2011

Awaléren arauak

1. Araua:
Bere eremuan
edozein zuloko ale guztiak hartuko ditu eta jarri behar ditu zuloetan, erlojuaren orratzen kontrako norabidean jarraituz. Bere lurrak azken zulora iritsi ondoren, beste jokalari batek (erlojuaren orratzen zentzuan) hutsuneak pasatzen.

2. Araua:
Azken zuloa beste jokalariaren lurra bada eta 2 edo 3 ale baditu (landaketaren ostean) hartuko dituzu. Aurreko zuloa 2 edo 3 ale baditu ere hartuko dituzu. Horrela beste jokalariaren zuloetan 2 edo 3 ale badituzte.

3. Araua:
Jokoan, zulo bat egon ahal da 12 baino gehiago alekin. Hutsune hori Krou da. Hau da, Krou zulo bat da eta alekin buelta bat baino gehiago egin ahal dira.
Buelta bat eginda dagoenean Krou hutsik geratu behar da. Hau da, salto egin behar da eta ezin dugu alerik jarri hor.

4. Araua:
Ezin dugu inoiz egin jokalari bati alerik gabe utzi. Hutsegite baten ondorioz egiten badugu, gu izango ginateke galduko zuena partida.

5. Araua:
Beste jokalaria bere eremuan hazia baldin badu, izango da momentu bat bere azken zulotik jarri behar duela gure lehenengoan jartzeko eta jokatu gabe beratuko da.
Lehentik ikusi behar dugu hau ez gertatzeko. Adibidez ale bat izaten gure azken zuloan eta gero jartzen bere zuloan, jolasten jarraitzeko.
Hori guztiz ezinezkoa bada, partida amaitu da, nork eta ale gehiago biltzen duena irabazten du.


6. Araua:
Ale gutxi geratzen direnean, partida betirako iraun dezake, 2 jokalariak aleak ezin dituztelako hartu. Elkarrekiko hitzarmen daiteke, jokoaren amaieran adostuz. Kasu honetan, ale bakoitza bere lurran geratzen da. Beti bezala, ale gehiago dituena irabaziko du.

No hay comentarios:

Publicar un comentario